♤ 我喜歡你

☞ I have a crush on you.

♤ 我真的好喜歡她

☞ I am so into her.

♤ 我無可救藥地愛著你

☞ I am hopelessly in love with you.

♤ 要怎麼讓你知道我是真的愛你呢??

☞ How do I let you know that I do love you ?

♤ 我想我是真的已經愛上你很久了....

☞ I think I really have fallen in love with you for a long time .

♤ 我全心全意的愛你

☞ I love you with all my heart.

♤ 喜歡在你身邊...因為你是我快樂的唯一因素

☞ Like it at your side Because you are my happy only factor

♤ 我愛你, 不是因為你是一個怎樣的人, 而是因為我喜歡與你在一起時的感覺。

☞ I love you not because of who you are, but because of who I am when I am with you.



arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 蹦嘎 的頭像
    蹦嘎

    微微笑 :)"

    蹦嘎 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()